Acai Berry – viedokļi, cena, kur nopirkt, oriģinālu, vai arī tas ir tā vērts?

[Total: 0    Average: 0/5]

Acai ogas ir Brazīlijas” “superaugli.” “Viņi ir dzimtā uz Amazones reģionā, kur viņi ir plaša patēriņa pārtikas produktiem.

Tomēr, tie esam nesen ieguva popularitāti visā pasaulē un tiek slavēta par to, ka īpaši izdevīga veselību un labklājību.

Šis tumši violets auglis noteikti pa daudz uztura, un tas var būt pat dažas veselības ieguvumus, tai skaitā 5 aprakstīts šajā rakstā.

Kas AreAcai Berry?

Acai ogas ir 1 collu (2,5 cm), apaļas augļi, kas aug uz acai palmu kokiem tropisko mežu Centrālajā un Dienvidamerikā. Tie ir tumši violeta ādas un dzeltenu mīkstumu ap lielu sēklas.

Tā kā tie satur bedres kā aprikozes un olīvas, viņi tehniski ne ogu, bet gan kaulene. Neskatoties uz to, viņi parasti dēvē par ogām.

Amazones lietus mežu, Acai Berry bieži pavada maltītes.

Lai padarītu tos ēdami, tie ir iemērc lai mīkstinātu grūts ārējo ādas, un pēc tam biezeni, veidojot tumši violeta pastu.

Viņiem ir zemjainie garša, kas ir bieži aprakstītas kā krustojums starp Kazenes un nesaldinātas šokolādi.

FreshAcai Berry ir īss uzglabāšanas laiks un nav pieejami ārpus kur tie tiek audzēti. Kā eksportu, tās tiek pārdotas kā saldētas augļu biezenis, žāvēti pulvera vai izspiesto sulu.

Acai ogas ir arī dažreiz izmanto, lai aromāts pārtikas produktiem, tostarp želejas pupiņām un saldējumu, bet daži ne-pārtikas preces, piemēram, ķermeņa krēmi satur acai eļļu.

1. Viņi barības vielu bagātu

Acai ogas ir unikāla uztura profilu uz augļiem, jo ​​tie ir diezgan augsts tauku un zemu cukura.

100 g saldētu augļu mīkstums ir šādi uztura sadalījums (1):

  • Kalorijas: 70
  • Fat: 5 grami
  • piesātinātie tauki: 1,5 g
  • ogļhidrātiem: 4 grami
  • Cukurs: 2 grami
  • Fiber 2 grami
  • Vitamin A: 15% no RDI
  • Calcium: 2% no PAI

Saskaņā ar Venecuēlas pētījumu, Acai Berry saturēt arī daži citi minerālvielas, ieskaitot hroma, cinka, dzelzs, vara, mangāna, magnija, kālija un fosfora (2).

Bet daži no acai spēcīgākie ieguvumiem veselībai nāk no augu savienojumiem.

Visievērojamākā viens no tiem ir antociānu, kas giveAcai Berry viņu dziļi purpura krāsā, un darbojas kā antioksidanti organismā.

Varat arī atrast antociānu citās zilā, melnā un purpura pārtiku, piemēram, melnās pupas un mellenēm.

2. Viņi piekrauts ar antioksidantiem

Antioksidanti ir svarīgi, jo tie neitralizē kaitīgo ietekmi brīvo radikāļu visā organismā.

Ja brīvie radikāļi netiek neitralizēts ar antioksidantiem, tie var bojāt šūnas un noved pie vairāku slimību, tai skaitā cukura diabēta, vēža un sirds slimību (3).

Acai ogas ir neticami lielu daudzumu antioksidantu, apmales citus antioksidantiem bagāti augļi, piemēram, mellenes un dzērvenēm (4).

Antioksidants saturs no pārtikas produktiem, tiek parasti mēra ar Oxygen Radical absorbcijas Capacity (ORAC) score.

Attiecībā uz acai, 100 g sasaldētā celulozes ir ORAC par 15,405, tā kā tā pati summa mellenes rezultāts ir 4,669 (4).

Šis antioksidantu aktivitāte nāk no vairākiem augu savienojumu acai, ieskaitot antociānu (5, 6).

2008. gadā pētnieki deva 12 badošanās brīvprātīgie acai mīkstums, acai sula, ābolu vai dzēriens bez antioksidantiem četras dažādos laikos un tad testē to asinis antioksidantiem (7).

Gan acai celulozes un ābolu izvirzīja dalībnieku antioksidantu līmenis, kas nozīmē, ka antioksidantu savienojumi acai ir labi uzsūcas zarnās (7).

Tā arī norāda, ka acai mīkstums ir labāks avots antioksidantu nekā acai sula.

3. Tās var uzlabot holesterīna līmeni

Pētījumi ar dzīvniekiem liecina, ka acai varētu palīdzēt uzlabot holesterīna līmeni, samazinot kopējo un ZBL holesterīna (8, 9, 10).

Un tas ir iespējams, ka tas varētu būt līdzīgs efekts cilvēkiem.

2.011 pētījums bija 10 liekais svars pieaugušajiem ēst acai kokteiļus divreiz dienā vienu mēnesi. Kopumā tie bija zemāka kopumā un “” slikto “” ZBL holesterīna beigās pētījuma (11).

Tomēr, tur bija daži trūkumi šajā pētījumā. Tas bija mazs, nebija kontroles grupu un saņēma savu finansējumu no primārās piegādātājs acai.

Lai gan ir vajadzīga papildus izpēte, tas ir iespējams, ka antociānu acai varētu būt atbildīga par to pozitīvo ietekmi uz holesterīna līmeni, jo pētījumi ir saistīti ar šo augu maisījumu uz uzlabojumiem ABL un ZBL holesterīna (12).

Bez tam, acai satur augu sterīnu, kas novērš holesterīna no uzsūkšanās organismā (10).

4. Tie var būt Iespējamais pretvēža efekts

Kamēr neviens pārtikas produkts ir magic vairogs pret vēzi, daži pārtikas produkti ir zināms, lai apturētu vēža šūnu veidošanos un izplatīšanos.

Gan mēģenē un dzīvnieku pētījumi liecina, šāda veida pretvēža efekta acai (13, 14, 15, 16, 17).

Pelēm, acai celuloze ir samazināts biežumu resnās zarnas un urīnpūšļa vēža (14, 15).

Tomēr, otrā pētījumā pelēm konstatēts, ka tas neietekmēja kuņģa vēzi (18).

Pētnieki secināja, ka acai varētu būt loma vēža ārstēšanā nākotnē, ir nepieciešams vēl vairāk pētījumu, tai skaitā cilvēkiem.

5. Tie varētu palielināt smadzeņu funkciju

daudzas augu savienojumi acai var arī aizsargāt jūsu smadzenes no bojājumiem, kā jūs vecumu (19).

Vairāki pētījumi rāda, ka šī veida aizsargājošu iedarbību lab žurkām (19, 20, 21, 22).

Ar acai antioksidanti neitralizē kaitīgo ietekmi uz iekaisumu un oksidēšanas smadzeņu šūnas, kas var negatīvi ietekmēt atmiņas un mācīties (21).

Vienā pētījumā, acai pat palīdzēja uzlabot atmiņu žurkām novecošanās (22).

Viens no veidiem, kā smadzenes paliek veseli, ir sakopšanu šūnas, kas ir toksiskas vai vairs strādā procesu, ko sauc par autofāgija. Tas padara ceļu jauniem nervi, lai veidotu, veicinot saziņu starp smadzeņu šūnām.

Kā jūs vecumu, šis process darbojas mazāk efektīvi. Tomēr, laboratorijas testus, acai ekstrakts ir palīdzējusi stimulēt šo “” saimniekošana “” atbildi smadzeņu šūnās (23).

Iespējamie trūkumi toAcai Berry

Ņemot vērā, ka acai ir veselīgs, antioksidantiem bagāts augļi, tur nav visai daudz trūkumiem ēst to.

Tomēr, viens vārds no uzmanīgi ir nenovērtējiet ar to saistīto veselības prasības.

Lai gan sākotnējais pētījums ir daudzsološa, pētījumi par to ietekmi uz cilvēka veselību ir bijuši mazi un trūcīgi.

Tāpēc ir svarīgi veikt veselības prasības ar graudu sāls.

Tāpat jāpatur prātā, ka, ja jūs pērk to kā iepriekš apstrādātas celulozes, pārbaudiet sastāvdaļu etiķeti un pārliecinieties, ka tā nav pievienotas sastāvdaļas.

Daži no biezeņu ir ļoti liels daudzums cukura piedevas.

Kā ēst Acai

Tā freshAcai Berry ir īss derīguma termiņš, viņi galvenokārt eksportē un plaši pieejami trīs galvenajos veidos -. Biezenī, pulveri un sulas

Sula ir piekrauts ar antioksidantiem, bet tas ir arī augstākais cukura un trūkst šķiedrvielu. Kaut arī, ja filtrēts, sula var saturēt mazāk antioksidantus (7).

pulveris nodrošina lielāko koncentrētu uzturvielu daudzumu, sniedzot jums šķiedrvielu un tauku, kā arī augu savienojumus.

Kas to teica, biezeņi, iespējams, ir labākais veids, kā izbaudīt garšu ofAcai Berry.

Lai veiktu acai bļoda, saplūst nesaldināts saldētas biezenis ar ūdeni vai pienu, lai pārvērst to smoothie līdzīgu bāzi virskārtas.

Virskārtas var ietvert šķēlēs augļus vai ogas, grauzdētu kokosriekstu pārslas, riekstu sviests, kakao rakstāmspalvas vai Chia sēklas.

var veikt arī bļoda, izmantojot acai pulveri. Blend to jūsu mīļākie smoothie recepte, tad top ar savu iecienītāko add-ins.

Bottom Line

pateicoties augsto antioksidantu saturu, Acai Berry ir daudz potenciālo veselības pabalstus.

Viņi piekrauts ar spēcīgu augu savienojumiem, kas darbojas kā antioksidanti un varētu būt priekšrocības jūsu smadzeņu, sirds un vispārējo veselību.

Viņi arī sniedz veselīgu tauku un šķiedrvielu, padarot tos kopumā veselīgu pārtiku.

Izbaudiet acai kā kokteili vai bļodā, bet skatīties, kas paredzēti pievienoto cukuru, kas bieži sastopamas sulu un iesaldēto biezeņiem.

About Joanna Michelle Thomas Thomas 310 Articles
Joanna Michelle Thomas ir 46 gadus vecs virtuves asistents, kurš bauda ārkārtas gludināšanas, riteņbraukšanas un pieaugušo krāsošanas grāmatas. Viņa ir maiga un radoša, bet var būt arī ļoti neuzticīga un mazliet sadistiska.Viņa ir atkarīga no kafijas, ko viņas draugs Melodija Konstances zāle norādīja, kad viņa bija 18 gadi. Problēma pastiprinājās 1993. gadā.Viņa ir musulmaņu Latvija. Viņa sāka mācīties pārtikas zinātni koledžā, bet nekad nav pabeigusi kursu.Fiziski, Joanna ir diezgan labā formā. Viņa ir vidējais augstums ar godīgu ādu, vara matiem un brūnām acīm. Neparasti viņai ir protēzes rokas; viņa zaudēja savu cīņu ar vilcienu. Viņa ir pateicoties kafijai, Joanna izskatās vecāka par viņas faktisko vecumu.Viņa uzauga vidusšķiras apkārtnē. Viņas māte aizgāja, kad viņa bija jauna, atstājot viņu ar tēvu, kurš bija piedzēries.Viņa pašlaik ir viena. Viņas jaunākā romantika bija ar žurnālistu Craig Karl Ellis, kurš bija 8 gadus vecāks par viņu. Viņi izcēlās, jo Joanna bija pārāk koncentrējusies uz kafiju, lai būtu laiks Craigam.Joanna labākais draugs ir virtuves palīgs Melody Hall. Tie ir nedalāmi. Viņa arī uzkaras ar Brodi Turneru un Ira Prestonu. Viņi bauda podcasting kopā.